האם יש תקן לעומס על גג. אני מעוניינת לבנות ברכה על גג ביתי. קוטר הברכה 3 מ´ ועומקה 70 סמ. האם עומס כזה הינו תקני לבניה על הגג
בתודה מראש
בתודה מראש
30-05-2006 18:56:00
עידו אלגביש
את זקוקה לקונסטרוקטור
המונח עומס תיקני לא קיים. העומסים האפשרים במבנים הם תלויי חוזק ואיכות הקונסטרוקציה והביסוס.
העומס הסטטי שאת חושבת עליו הוא של כ-25 טונות הכוללים משקלי בטון, פלדת זיון, ותכולת המים.
מכיוון שמים יוצרים גם כוחות דינמים, המורכבות של הרעיון גדלה.
כאמור בפתיח את זקוקה לקונסטרוקטור טוב. אשמח להמליץ לך על כאלה מאזור הצפון או המרכז לבקשתך.
הסלולארי שלי 0545705557 או לחילופין דרך הפורום
01-06-2006 08:05:00
דניאל סופר
תשובה לtzi2005 – בנייה על הגג
tzi2005 שלום,
מומלץ להיוועץ בנדון עם קונסטרוקטור. במידה וקיימים תוכניות בנייה האבחון פשוט יותר.
לא לסמוך בנדון על קבלן בניין או שיפוצים.
בלא כל קשר יש לקחת בחשבון קבלת היתר לכך.
בברכה
ס.דניאל – מומחה ויועץ איטום, בידוד תרמי ואקוסטי ומערכות גמר בבנייה.
04-06-2006 13:02:00
עידו אלגביש
ס. דניאל היקר
הגברת לא טענה שהיא נסמכת על קבלני בנין או שיפוצים ואף לא על יועצי איטום.
מפני מה אתה מזהיר אותה?
מפני מה אתה מזהיר אותה?
