אני חושב שכל נושא התמא הוא כסתח אחד גדול משום שלאחר הסיון התגברות על ההסכמה כי תמיד יש שכן שמתנגד יש את בעית החניות כשב90 אחוז מהבתים שזקוקים מאוד לתמא אין אפשרול לעשות חניות בהן מותנת התמא אז מה הועילו חכמים בתקנתם .?
05-12-2006 01:15:00
ישראל שטיין
תמא 38
שלום רב לך,
אכן, התמא עוברת חבלי לידה לא קלים. ישנם פרוייקטים רבים בהתהוות ואני מאמין שלאחר שיצוצו הניצנים הראשונים, ויבוצעו הליכי חקיקה משלימים הבנייה על פי תמא/38 תקבל תאוצה ותיהפך לשיגרה
בברכה
ישראל שטיין
אכן, התמא עוברת חבלי לידה לא קלים. ישנם פרוייקטים רבים בהתהוות ואני מאמין שלאחר שיצוצו הניצנים הראשונים, ויבוצעו הליכי חקיקה משלימים הבנייה על פי תמא/38 תקבל תאוצה ותיהפך לשיגרה
בברכה
ישראל שטיין
