ישראל שלום רב !
ברצוני לדעת אם כבר קיים עדכון לגבי אחוז הסכמת השכנים לגבי ביצוע תמ"א 38. למיטב הבנתי בהתחלה היה מדובר ב100 אחוז הסכמה אולם שמעתי לאחרונה שזה ירד לכדי שני שלי מהדיירים ?
מתוך שישה דיירים בבניין שלנו שכנה אחת מקומה ראשונה מתנגדת. האם יש מה לעשות מול זה ?
ברצוני לדעת אם כבר קיים עדכון לגבי אחוז הסכמת השכנים לגבי ביצוע תמ"א 38. למיטב הבנתי בהתחלה היה מדובר ב100 אחוז הסכמה אולם שמעתי לאחרונה שזה ירד לכדי שני שלי מהדיירים ?
מתוך שישה דיירים בבניין שלנו שכנה אחת מקומה ראשונה מתנגדת. האם יש מה לעשות מול זה ?
22-11-2006 01:24:00
ישראל שטיין
תמא/38
שלום רב לך,
ככל שאני יודע עדיין לא אושרה חקיקה בנושא הסכמה לביצוע תוספות על פי תמא/38.
בברכה
ישראל שטיין
ככל שאני יודע עדיין לא אושרה חקיקה בנושא הסכמה לביצוע תוספות על פי תמא/38.
בברכה
ישראל שטיין
