אני גרה בבית משותף
בחצר היה חדר זבל עם דלת שבורה וגגון אסבסט, תיקנתי את הדלת והחלפתי את הגגון בגגון פח.
שמתי בחדר זבל אופניים.
אחד השכנים שאני מסוכסך איתו בעיניינים אחרים התלונן בעירייה שבניתי מחסן ללא היתר.
בסירטוט הבניין רשום שיש בשטח הזה פח אשפה, האם פנייתם מוצדקת ואצטרך לפרק את המבנה שהיה קיים קודם לכן ? (כל היסודות של המבנה היו לפני כן)
בחצר היה חדר זבל עם דלת שבורה וגגון אסבסט, תיקנתי את הדלת והחלפתי את הגגון בגגון פח.
שמתי בחדר זבל אופניים.
אחד השכנים שאני מסוכסך איתו בעיניינים אחרים התלונן בעירייה שבניתי מחסן ללא היתר.
בסירטוט הבניין רשום שיש בשטח הזה פח אשפה, האם פנייתם מוצדקת ואצטרך לפרק את המבנה שהיה קיים קודם לכן ? (כל היסודות של המבנה היו לפני כן)
02-11-2011 19:29:00
תומר שניר
עבירה של בניה לא חוקית כנראה שאין כאן
אבל כן יש כאן (כנראה) עניין של השתלטות שלך על רכוש משותף.
האם יש לכל השכנים אפשרות להשתמש בחדר?
האם יש לכל השכנים אפשרות להשתמש בחדר?
02-11-2011 19:58:00
לילי מוכתר
תלונת שכנים
השכנים לא משתמשים בחדר מאחר ויש חדר נוסף בבניין שהם השתלטו עליו ושמים בו את רכושם הפרטי ולא מוכנים לתת לי מפתח ובנוסף אותם שכנים עשו דברים לא חוקיים שלא קשורים לעניין (לקחו חשמל מחדר המדרגות לביתם הפרטי וגבו תשלום מכל השכנים בהיותם כועד הבית לגבי חשבון חשמל שיצא גבוה , ולאחר שעלינו על מה שעשו לא נגבה יותר חשבון חשמל לחדר המדרגות וכמובן שהחשמל במדרגות נותק עד היום.) כ שהם מנסים להתלונן עלינו בכל דרך שהיא
