רציתי להתיעץ עמכם, היתה לי נזילה מהגג לשכן מתחתי.
חברת הביטוח אינה מכסה נזילות שכאלה ולכן התיקון האיטום וכו´ היה על חשבוני כ 25000 שח´ . אחרי מספר חודשים כשהתקרה התיבשה אצל השכן שלי תיקנתי לו גם את התקרה בעלות של עוד 1000 שח´ עכשיו השכן בא אלי בבקשה לסדר ולהתקין לו את הנברשת שהיתה ממוקמת במקום התיקון. האם אני אמורה לממן גם חשמלאי שיבוא ויתקין לו את הנברשת שאותה צריך היה להורד על מנת לתקן את התקרה ?
חברת הביטוח אינה מכסה נזילות שכאלה ולכן התיקון האיטום וכו´ היה על חשבוני כ 25000 שח´ . אחרי מספר חודשים כשהתקרה התיבשה אצל השכן שלי תיקנתי לו גם את התקרה בעלות של עוד 1000 שח´ עכשיו השכן בא אלי בבקשה לסדר ולהתקין לו את הנברשת שהיתה ממוקמת במקום התיקון. האם אני אמורה לממן גם חשמלאי שיבוא ויתקין לו את הנברשת שאותה צריך היה להורד על מנת לתקן את התקרה ?
מעין מה אתם חושבים?
25-11-2012 23:38:00
דורון טרייביש
כן חד משמעית
תליית הנברשת זה חלק בלתי נפרד מהתיקון.
למה הדבר דומה? הדבר דומה לתאונת דרכים בין שני רכבים כאשר לרכב אחד נפגע הכנף ובכדי לתקנה יהיה על הפחח לפרק את הפנס הקודמי בדוח השמאי יחוש פרוק והתקנת הפנס וכיוונו ע״י חשמלאי רכב.
אם תקחי את ההשלחה הרי שלצורך תיקון התקרה היה עליו לפרק את המנורה ועכשיו עליו להתקינה בחזרה
למה הדבר דומה? הדבר דומה לתאונת דרכים בין שני רכבים כאשר לרכב אחד נפגע הכנף ובכדי לתקנה יהיה על הפחח לפרק את הפנס הקודמי בדוח השמאי יחוש פרוק והתקנת הפנס וכיוונו ע״י חשמלאי רכב.
אם תקחי את ההשלחה הרי שלצורך תיקון התקרה היה עליו לפרק את המנורה ועכשיו עליו להתקינה בחזרה
