שירות המעליות בבנין שלנו ביצע עבודה מסוימת במעלית בעלות של 1500 ש"ח.
לפני ביצוע העבודה הוא לא טרח ליידע את הועד בכתב או בע"פ ולקבל את אישורו (לחברי הועד – לא הקודם ולא הנוכחי, לא זכור שהוא ביקד אישור לבצע את העבודה)
כעת הוא דורש את הסכום עבור העבודה שהוא טוען שביצע.
הועד אמר לאיש המעליות שהוא לא ישלם על עבודה שלא קיבלה את אישורו.מה עושים ?
לפני ביצוע העבודה הוא לא טרח ליידע את הועד בכתב או בע"פ ולקבל את אישורו (לחברי הועד – לא הקודם ולא הנוכחי, לא זכור שהוא ביקד אישור לבצע את העבודה)
כעת הוא דורש את הסכום עבור העבודה שהוא טוען שביצע.
הועד אמר לאיש המעליות שהוא לא ישלם על עבודה שלא קיבלה את אישורו.מה עושים ?
30-01-2005 18:46:00
איתן ברעם
תיקון מעלית
התקשרות עם חברה שנותנת שירות למעליות נעשה בהסכם כתוב שמנוסח בצורה ברורה.
אתם כנראה חתמתם על הסכם התקשרות כזה, ובו יש קרוב לוודאי פרוט מדויק מה הנוהל של ביצוע תיקון (ממי מקבלים אישור וכו´). עותק ההסכם מצוי כנראה בידי ועד-הבית.
צריך לקרוא את ההסכם ולראות אם התיקון נעשה על פי המוסכם (אם בכלל נעשה תיקון כלשהו במעלית).
אם ההסכם – לא – דורש את הסכמתכם המוקדמת, אז כנראה שיש לכם בעיה,
ומומלץ לכם לדרוש הכנסת שינוי בהסכם, כדי שלא יקרה עוד פעם כדבר הזה.
אתם כנראה חתמתם על הסכם התקשרות כזה, ובו יש קרוב לוודאי פרוט מדויק מה הנוהל של ביצוע תיקון (ממי מקבלים אישור וכו´). עותק ההסכם מצוי כנראה בידי ועד-הבית.
צריך לקרוא את ההסכם ולראות אם התיקון נעשה על פי המוסכם (אם בכלל נעשה תיקון כלשהו במעלית).
אם ההסכם – לא – דורש את הסכמתכם המוקדמת, אז כנראה שיש לכם בעיה,
ומומלץ לכם לדרוש הכנסת שינוי בהסכם, כדי שלא יקרה עוד פעם כדבר הזה.
ואם לעומת זאת התיקון נעשה בניגוד לקבוע בהסכם, אז מוצדק לא לשלם, אבל במקרה כזה הייתי מפסיק כליל את ההתקשרות עם חברת השירות הזו, כי לא מומלץ לתת לה להמשיך לטפל במעלית שלכם.
.