שלום. אשמח לקבל הכוונה כלשהי בנושא.
מכיוון שאני מתגוררת בקומה האחרונה, הסכמתי לשלם לוועד הבניין 13 אלף שיוחזרו לי בהמשך על ידי הדיירים, בעבור תיקון גג לקראת החורף.
וועד הבניין מינה לשם כך עובדים והגג תוקן.
לא עבר חודש מאז והגשמים החלו והגג ש"תוקן" החל לנזול פנימה לתוך דירתי. מאחר שהתיקון לא נעשה כראוי והכסף שולם במלואו, פנינו לוועד הבית שייזמן את העובדים האלה בשנית ושיתקנו כראוי את הגג בעבורו שולם להם. על כך ענה לנו וועד הבניין כי הוא זימן את העובדים בפעם הראשונה, אך אינו נושא אחריות על עבודתם וכי אין בכוונתו לזמן אותם בשנית וזה מה יש.
כתבנו מכתב בשם כל דיירי הבניין. מהם הגורמים אליהם ניתן לפנות בעניין עוול זה? אשמח לתגובה, חנה.
מכיוון שאני מתגוררת בקומה האחרונה, הסכמתי לשלם לוועד הבניין 13 אלף שיוחזרו לי בהמשך על ידי הדיירים, בעבור תיקון גג לקראת החורף.
וועד הבניין מינה לשם כך עובדים והגג תוקן.
לא עבר חודש מאז והגשמים החלו והגג ש"תוקן" החל לנזול פנימה לתוך דירתי. מאחר שהתיקון לא נעשה כראוי והכסף שולם במלואו, פנינו לוועד הבית שייזמן את העובדים האלה בשנית ושיתקנו כראוי את הגג בעבורו שולם להם. על כך ענה לנו וועד הבניין כי הוא זימן את העובדים בפעם הראשונה, אך אינו נושא אחריות על עבודתם וכי אין בכוונתו לזמן אותם בשנית וזה מה יש.
כתבנו מכתב בשם כל דיירי הבניין. מהם הגורמים אליהם ניתן לפנות בעניין עוול זה? אשמח לתגובה, חנה.
21-11-2013 13:46:00
גיורא_מ מגל
תיקון גג בבניין מגורים
למען האמת לוועד אין אחריות על ביצוע העבודה אבל אחריותו לעמוד מול החברה המבצעת. מכל מקום פנו אתם ישירות לחברה ובמידה ולא תענו, תגישו תלונה למועצה לצרכנות כלהלן:
המועצה לצרכנות בטלפון 03-6241034.
אמון הציבור – טלפון – 03-5606069
רשות ההסתדרות לצרכנות 03-6921280/1.
כל הפרטים כאן :