שלום,
נציגות וועד הבית בבניין מתפטרת לאחר 3 שנים בהם מילאה את תפקידה נאמנה.
אף אחד לא מעוניין להחליף אותם בשום אופן.
הנציגות הקיימת לא מוכנה להישאר יותר.
המשמעות: הבניין יישאר ללא וועד.
מה התהליך שיש לבצע מבחינת הקופה הקטנה של המזומן (רוב הכסף בבנק, מדובר בכמה מאות שקלים בודדים) – למי ולאן להעביר אותם?
תודה.
נציגות וועד הבית בבניין מתפטרת לאחר 3 שנים בהם מילאה את תפקידה נאמנה.
אף אחד לא מעוניין להחליף אותם בשום אופן.
הנציגות הקיימת לא מוכנה להישאר יותר.
המשמעות: הבניין יישאר ללא וועד.
מה התהליך שיש לבצע מבחינת הקופה הקטנה של המזומן (רוב הכסף בבנק, מדובר בכמה מאות שקלים בודדים) – למי ולאן להעביר אותם?
תודה.
28-11-2013 16:51:00
נחמיה פלוטקין
איך הדיירים חושבים שהבניין ימשיך להתנהל??
כרגע אין לכם לאן להעביר את הכסף. תשאירו אותו בחשבון.
מה שיקרה זה אחת משתיים:
או שהבניין יהפוך לתוהו ובוהו בו יכבה החשמל בחדר המדרגות ובמעלית [אם יש] והוא יהיה מלוכלך ומזוהם כי לא יהיה מנקה והגינה תתייבש וכן על זה הדרך,
או שתמנו נציגות בשכר [זה יכול להיות אדם אחראי מבניין סמוך או מתחזק]. מובן שדבר זה יעלה לכולם יותר.
ייתכן שבעקבות אחת מתוצאות אלו אנשים בבניין יבינו שגם הם צריכים להתנדב לנציגות ולדאוג לאיכות החיים של עצמם.
29-11-2013 10:50:00
עפר שחל
ת
מסכים לתשובה ומוסיף: כנסו אסיפת דיירים דחופה. זה הצעד הראשון.
תעלו שם את כל הנושאים. כולל מה ששאלת.
יתכן שאם אתם בית מספיק גדול, זה הזמן למנות מתחזק בשכר אבל עדיין ראוי שיהיה קיים ועד שיפקח עליו. זהו ועד עם פחות מטלות. ניתן לחלק את נטל הועד באופן שווה בין דיירים. באסיפה צריכים הדיירים להבין שהעדר ועד יעלה להם יותר. עסקתי בכך בהרחבה בסיפרי "המדריך השלם לבית המשותף".
תעלו שם את כל הנושאים. כולל מה ששאלת.
יתכן שאם אתם בית מספיק גדול, זה הזמן למנות מתחזק בשכר אבל עדיין ראוי שיהיה קיים ועד שיפקח עליו. זהו ועד עם פחות מטלות. ניתן לחלק את נטל הועד באופן שווה בין דיירים. באסיפה צריכים הדיירים להבין שהעדר ועד יעלה להם יותר. עסקתי בכך בהרחבה בסיפרי "המדריך השלם לבית המשותף".
