רציתי לשתף אתכם בתגלית מדהימה ! גיליתי שמחצית ממה שקניתי בשנים שעברו לא הישתמשתי ו/לא הייתי צריכה (וכמובן החלק הגדול מהקניות בקטגוריה הזו היו לילדים) וכאשר עשיתי לאחרונה סדר בחפצים בכלי הבית וכו´ וחיברתי את הסכומים שהוצאתי עליהם….כמעם יצאתי מדעתי !!!! היום כאשר אני נוגעת בקניה חדשה אני שואלת את עצמי: עוד חצי שנה (לפעמים גם עוד חודש חודשיים) תשתמשי בזה? תצטרכי את זה? זה יוסיף משהו לחייך? זה שווה את הגדלת האובר? והשאלה העיקרית את/הבעל/הבית/הילד באמת באמת זקוקים לזה? מלבד זה הגבלנו את השיחות פלאפון של כולנו (כולל הילדים) (בסלקום מתקשרים ל-*444 ואפשר לדעת מצב חשבון לרגע זה
