ההלואה החלה בנובמבר 99 בריבית 5.65 אחוז,
כעבור שנה השתנתה הריבית ל- 7.1 אחוז !
ועכשיו אחרי חמש שנים יקבעו שוב את הריבית לפי "בסיס אוביקטיבי" , האם אתה יודע מהי הריבית לפי הנ"ל נכון להיום?
יתרת הההלוואה כ 400.000 ש"ח
ליתרת תקופה של 183 חודשים
ושוב ההתלבטות היא האם לפרוע ולהתחיל הלוואה חדשה?
אם אחליט לפרוע עלי להודיע לבנק לפני סוף החודש (אוקטובר)
כעבור שנה השתנתה הריבית ל- 7.1 אחוז !
ועכשיו אחרי חמש שנים יקבעו שוב את הריבית לפי "בסיס אוביקטיבי" , האם אתה יודע מהי הריבית לפי הנ"ל נכון להיום?
יתרת הההלוואה כ 400.000 ש"ח
ליתרת תקופה של 183 חודשים
ושוב ההתלבטות היא האם לפרוע ולהתחיל הלוואה חדשה?
אם אחליט לפרוע עלי להודיע לבנק לפני סוף החודש (אוקטובר)
23-10-2005 13:00:00
רמי טוטאי
תגובה
על פניו נראה שיש לך בעיה רצינית בהלוואה .
ממליץ לך לקבל ייעוץ מקצועי לפני החלטה .
אין באפשרותי לדעת מה הריבית שתקבל ,את זה ניתן לקבל מהבנק .
בכל אופן אם ברשותך כספים לסילוק המשכנתא ,אין ספק שמומלץ ורצוי לבצע זאת ואם לא ,אז חשוב על עניין המיחזור בהלוואתך .
בהצלחה.
ממליץ לך לקבל ייעוץ מקצועי לפני החלטה .
אין באפשרותי לדעת מה הריבית שתקבל ,את זה ניתן לקבל מהבנק .
בכל אופן אם ברשותך כספים לסילוק המשכנתא ,אין ספק שמומלץ ורצוי לבצע זאת ואם לא ,אז חשוב על עניין המיחזור בהלוואתך .
בהצלחה.
