הבנתי שכמעט ולא ניתן לתבוע לשון הרע בעקבות השמצות ועלילת שווא על חבר ועד בכתב הגנה שהוגש למפקחת ובכל זאת, האם יש תקדימים?
27-02-2014 19:00:00
מיכל כהן
לא.
27-02-2014 19:10:00
מיכל כהן
אם זה בהליך משפטי – תענה לו בכתב תשובה לכתב הגנה
