לעו"ד שלום,
אנו וועד בית בבנין 30 דיירים . אחד מהדיירים הגיש תביעה נגד וועד וכל הדיירים בגין חוב ישן כלפיו ( כמובן לדעתו ).
האם עלינו כוועד בית להביא לידיעת כל דיירים על עצם הגשת התביעה ?
09-06-2014 14:59:00
זמי זילברמן
כדאי- שידעו כולם.
תוכל לפרט לגבי מהות התביעה?
