אודי שלום רב,
לחילופין רציתי לשאול לגבי שתילה בחודשים ספט´-אוקט´
– למעט פרחים עונתיים , אילו צמחים רב שנתייים, או מזריעים,או מתרבים ניתן לשתול בחודשים אלו?
יש לנו שטחים ריקים עם שמש, ללא שמש, מוצל חלקי ….
כך שהכל בא בחשבון.
תודה.
27-08-2007 23:31:00
אהוד מיכליס
שתילים
צמחים רב שנתיים כמו אנגלוניה פורחת יפה בלבן,מגוון,סגול,ורוד,
פנטס אזמלני-פורח באדום,וורוד כהה,
ביצן-עלווה צבעונית.
בשמת-לתנאים מוצלים יותר.
בגוניה-סוגים שונים לתנאי צל.
רוספליה אדומה-לתנאי צל,או חצי צל.
ועוד רבים.
פנטס אזמלני-פורח באדום,וורוד כהה,
ביצן-עלווה צבעונית.
בשמת-לתנאים מוצלים יותר.
בגוניה-סוגים שונים לתנאי צל.
רוספליה אדומה-לתנאי צל,או חצי צל.
ועוד רבים.
