לפני ארבעה חודשים השכרתי את הדירה שבבעלותי.
בזמן החוזה לקחתי צ´קים לכל השנה על הדירה וצ´קים נוספים כערבות על נזנקים וכו´ במידה ויגרמו.
לפני מספר ימים הצי´ק על החודש האחרון לא כובד הגעתי לדירה והדיירים ברחו ממנה .
הדירה היתה הרוסה, שברו לי את הארונות! מוזנחת! מלוכלכת להחריד!ריח של צחנה! פשוט סרט איימים!
הם השאירו כריות שמיכות בגדים מיטת תינוק וניראה כאילו הם ברחו בשעות הלילה, ייתכן שהם חזרו לקזחסטן שממנה הם באו לפני שנה וחצי , וייתכן שהם בארץ.
אני רציתי לפתוח תיק הוצאה לפועל אך ביקשו ממני כתובת של האנשים , ומיכוון שהם ברחו אז אין לי כמובן.
הייתי במשרד הפנים הכתובת שרשומה שם זה הכתובת של הבית שהם גרו בו לפני ששכרו ממני.
וכך אני לא יכולה לעשות דבר.
האם יש פתרון לבעייתי??
תודה!
בזמן החוזה לקחתי צ´קים לכל השנה על הדירה וצ´קים נוספים כערבות על נזנקים וכו´ במידה ויגרמו.
לפני מספר ימים הצי´ק על החודש האחרון לא כובד הגעתי לדירה והדיירים ברחו ממנה .
הדירה היתה הרוסה, שברו לי את הארונות! מוזנחת! מלוכלכת להחריד!ריח של צחנה! פשוט סרט איימים!
הם השאירו כריות שמיכות בגדים מיטת תינוק וניראה כאילו הם ברחו בשעות הלילה, ייתכן שהם חזרו לקזחסטן שממנה הם באו לפני שנה וחצי , וייתכן שהם בארץ.
אני רציתי לפתוח תיק הוצאה לפועל אך ביקשו ממני כתובת של האנשים , ומיכוון שהם ברחו אז אין לי כמובן.
הייתי במשרד הפנים הכתובת שרשומה שם זה הכתובת של הבית שהם גרו בו לפני ששכרו ממני.
וכך אני לא יכולה לעשות דבר.
האם יש פתרון לבעייתי??
תודה!
