איך אתם משקפים את ההתנהלות הכספית של וועד הבית לדיירים?
19-01-2012 10:52:00
עידן פיאס
פשוט מאוד
הכללים פשוטים, ולמעשה אף קבועים בחוק:
אחת לחצי שנה יש לפרסם דוח כספי (יתרה קודמת, הכנסות, הוצאות, יתרה חדשה), ופעם בשנה יש לכנס אסיפת דיירים שתאשר את התקציב לשנה הקרובה.
אחת לחצי שנה יש לפרסם דוח כספי (יתרה קודמת, הכנסות, הוצאות, יתרה חדשה), ופעם בשנה יש לכנס אסיפת דיירים שתאשר את התקציב לשנה הקרובה.
24-01-2012 09:26:00
צוות הפורום
שיקוף ופרסום התנהלות ועד הבית
צריך או לרשום הכל בספר "הכנסות הוצאות" או בימינו להעלות את הכל על המחשב (רצוי בתכנת אקסל) ולהציג ספרים אלה או דפים אלא באסיפת הדיירים או בלוח המודעות.
או אפילו לאמר, הנה הכל פתוח לעיונכם ולתת אפשרות לכל מי שירצה לראות את התנועות בחשבון.
או אפילו לאמר, הנה הכל פתוח לעיונכם ולתת אפשרות לכל מי שירצה לראות את התנועות בחשבון.
28-03-2012 18:53:00
מיכל נודל
שיתןף
אני משמשת כנציגת ועד בית בבית ה"חדש" שלנו ובבניין הקודם (יחדיו מעל 15 שנים).
ראיתי כל מיני רעיונות של ועדי בתים, אני חושבת שהנכון ביותר הוא תוכנת האקסל ודרכה מעקב מלא על כל ההוצאות וההכנסות של הבית.
אחת לחצי שנה אני שמה בכל תיבת דואר העתק של ההוצאות וההכנסות החצי שנתיות ומקפידה מאד גם להוציא פרוטוקול סיכום אסיפות דיירים. אחת לשנה באסיפה הראשונה השנתית החדשה אני מוציאה דו"ח שנתי של ההוצאות וההכנסות ובנוסף שולחת פרוטוקול אסיפה לאגודה לתרבות הדיור(שאליה אנו שייכים מבחירה כמובן).
על כל אלה אני מחזיקה דוח שאני מוציאה מהבנק אחת לחודש וכל דייר המעוניין לראות את ההוצאות/ הכנסות כמובן שבא אלי לראות את התיק ובו כל הקבלות על הכל .
בהצלחה 🙂 חג שמח
ראיתי כל מיני רעיונות של ועדי בתים, אני חושבת שהנכון ביותר הוא תוכנת האקסל ודרכה מעקב מלא על כל ההוצאות וההכנסות של הבית.
אחת לחצי שנה אני שמה בכל תיבת דואר העתק של ההוצאות וההכנסות החצי שנתיות ומקפידה מאד גם להוציא פרוטוקול סיכום אסיפות דיירים. אחת לשנה באסיפה הראשונה השנתית החדשה אני מוציאה דו"ח שנתי של ההוצאות וההכנסות ובנוסף שולחת פרוטוקול אסיפה לאגודה לתרבות הדיור(שאליה אנו שייכים מבחירה כמובן).
על כל אלה אני מחזיקה דוח שאני מוציאה מהבנק אחת לחודש וכל דייר המעוניין לראות את ההוצאות/ הכנסות כמובן שבא אלי לראות את התיק ובו כל הקבלות על הכל .
בהצלחה 🙂 חג שמח