שלום,
התחלתי להתעניין במשכנתאות והבנתי שישי משהו שנקרא שיטת שפיצר הפוכה, כלומר קודם משלמים את הקרן ואז הדרגתית את הריבית.
מכיוון שאני מאמין שבשנים הקרובות השכר שלי יעלה משמעותית אני מאמין שדבר כזה יכול להיות מצויין בשבילי, שכן אוכל לכסות את המשכנתט מהר יותר.
האם באמת יש דבר כזה? אם כן מה השם המדויק? האם זה כדאי?
תודה,
אסף
התחלתי להתעניין במשכנתאות והבנתי שישי משהו שנקרא שיטת שפיצר הפוכה, כלומר קודם משלמים את הקרן ואז הדרגתית את הריבית.
מכיוון שאני מאמין שבשנים הקרובות השכר שלי יעלה משמעותית אני מאמין שדבר כזה יכול להיות מצויין בשבילי, שכן אוכל לכסות את המשכנתט מהר יותר.
האם באמת יש דבר כזה? אם כן מה השם המדויק? האם זה כדאי?
תודה,
אסף
