שלום,
איזה מסלול תשלומים עדיף:
שפיצר ל-11 שנים או קרן שווה ל-14 שנים?
בהנחה שאסלק מחצית הסכום בעוד 6 שנים.
תודה.
איזה מסלול תשלומים עדיף:
שפיצר ל-11 שנים או קרן שווה ל-14 שנים?
בהנחה שאסלק מחצית הסכום בעוד 6 שנים.
תודה.
16-04-2006 04:18:00
רמי טוטאי
תשובה
שפיצר ל11 שנה .
בהצלחה.
בהצלחה.
