שלום רב, אנו ועד בית של בניין המאוכלס בחלקו. צמודים אלינו 2 בניינים, אחד בהקמה והשני אינו מאוכלס למעט 3 פעמים בשנה (תיירים). החשבון מים מראה מאז האכלוס 4 חודשים על צריכה משותפת של 36 קוב למשפחה. האם יש לנו אפשרות לדרוש מהקבלן להפריד שעונים, אין לי עניין לשלם על מילוי בריכות או שטיפת מכוניות שלא כדין
