לפני מס´ חודשים ביצעתי מיחזור משכנתא בריבית של 4.2 קבועה ותקופת ההחזר ירדה ל-13 שנה במקום 18 שנה בריבית משתנה של 6.5 אחוז.
סכום ההלוואה בעת המיחזור היה 390000 ש"ח ובתחילת ההלואה כלומר לפני 8 שנים היה 412000 , שאלתי היא באם כל מה ששילמתי עד היום (כ-250000)ירד לטמיון ? כי בעצם עד היום שילמתי רק ריבית ולא קרן .
אודה לך על תשובתך המהירה .
סכום ההלוואה בעת המיחזור היה 390000 ש"ח ובתחילת ההלואה כלומר לפני 8 שנים היה 412000 , שאלתי היא באם כל מה ששילמתי עד היום (כ-250000)ירד לטמיון ? כי בעצם עד היום שילמתי רק ריבית ולא קרן .
אודה לך על תשובתך המהירה .
24-03-2006 00:10:00
רמי טוטאי
תגובה
לא .
ההלוואה מתחילה מחדש,על יתרת הסילוק ולתקופה פשוט קצרה יותר ובהתאם ללוח שפיצר .
בהצלחה.
ההלוואה מתחילה מחדש,על יתרת הסילוק ולתקופה פשוט קצרה יותר ובהתאם ללוח שפיצר .
בהצלחה.
