אני לווה 75000$ לתקופה של 10 שנים. סכום זה הוא כשליש ממחיר הדירה. במעמד החוזה שילמתי כבר שליש , בהמשך אני משלמת שליש נוסף ובמועד קבלת הדירה (מאי) שליש נוסף. ברצוני לקבל את המשכנתא כיום ולהשתמש ברובה כתשלום שני ובחלק קטן (כחמשת אלפים דולר) לצורך כיסוי מיסי הרכישה השונים. אני מעוניינת בלקיחת המשכנתא בימים אלה בשל העלאת הריביות הצפויה בחודשים הקרובים. האם לדעתך קיימת דרך בה אוכל לקבל את המשכנתא כיום כך שהיא תהווה את התשלום השני (ולא האחרון) על הדירה והאם קיימת אפשרות לקבלת המשכנתא לקונה ולא ישירות לחשבון המוכר? תודה לך על עזרתך
17-10-2005 17:00:00
רמי טוטאי
תגובה
שאלות יש לשאול בבקשה בפורום ולא במסגרת אישית .
יש לתאם עם הבנק ממנו נלקחת ההלוואה שכל סכום המשכנתא הנותרת תשלום כולה למוכר בתשלום שני ולא בחלוקה .
יש לקבל את הסכמת הבנק לכך ,כי יתכן שהבנק יבקש תשלום מלא למוכר לפני העברת המשכנתא אליו .
ההלוואה מועברת אך ורק למוכר הדירה ולא לקונה או לידי חשבון נאמנות של העו"ד העיסקה .
בהצלחה .
יש לתאם עם הבנק ממנו נלקחת ההלוואה שכל סכום המשכנתא הנותרת תשלום כולה למוכר בתשלום שני ולא בחלוקה .
יש לקבל את הסכמת הבנק לכך ,כי יתכן שהבנק יבקש תשלום מלא למוכר לפני העברת המשכנתא אליו .
ההלוואה מועברת אך ורק למוכר הדירה ולא לקונה או לידי חשבון נאמנות של העו"ד העיסקה .
בהצלחה .
18-10-2005 15:56:00
סיגל דנון
תודה וחג שמח
