אנו 6 דיירים שעומדים לחתום על תמ"א 38/2 3 דיירים יש להם חניה בטאבו ל3 לא . החניה בטאבו הן חניות מסודרות בין העמודים מאחורי הבית והן בגודל רגיל לחניה תקינה.
בטאבו רשומה חניה אחת בגודל של 20 מ/ר וחניה שניה בגודל 18 מ/ר דבר שהוא לא נורמלי. הדיירת עם 20 מ´ רוצה 3 חניות על שמה בגלל 20 המ/ר שרשומים על שמה
2 חניות שהיא טוענת שמגיעה לה בגלל שיש לה רישום חניה בטאבו ועוד חניה שהיא רוצה לסחוט. לדעתי הרישום בטאבו הוא טעות ,אין חניות כאלה בעולם של 20 מ/ר.
שאלתי 1. האם באמת למי שיש חניה בטאבו מגיע לו 2 חניות באופן אוןטומטי בבית החדש? 2.מה ניתן לעשות למנוע ממנה סחיטה ל3 חניות
בטאבו רשומה חניה אחת בגודל של 20 מ/ר וחניה שניה בגודל 18 מ/ר דבר שהוא לא נורמלי. הדיירת עם 20 מ´ רוצה 3 חניות על שמה בגלל 20 המ/ר שרשומים על שמה
2 חניות שהיא טוענת שמגיעה לה בגלל שיש לה רישום חניה בטאבו ועוד חניה שהיא רוצה לסחוט. לדעתי הרישום בטאבו הוא טעות ,אין חניות כאלה בעולם של 20 מ/ר.
שאלתי 1. האם באמת למי שיש חניה בטאבו מגיע לו 2 חניות באופן אוןטומטי בבית החדש? 2.מה ניתן לעשות למנוע ממנה סחיטה ל3 חניות
15-04-2014 18:22:00
זמי זילברמן
גודל חנייה
שטח מינימלי לחנייה 12.5 מ"ר כך שאפילו תרצה לא יהיה לה.
אם רשום בטאבו -ככה זה. אין לשנות אלא באישור כל הדיירים באסיפה חוקית.
תוכלו לשקול את העניין כשזה יובא בפני כל הדיירים באסיפה כדין. מציע לעשות זאת לפני שחותמים עם הקבלן ולפני שיש התחיבויות שלו כפי דיירים חדשים.
אם רשום בטאבו -ככה זה. אין לשנות אלא באישור כל הדיירים באסיפה חוקית.
תוכלו לשקול את העניין כשזה יובא בפני כל הדיירים באסיפה כדין. מציע לעשות זאת לפני שחותמים עם הקבלן ולפני שיש התחיבויות שלו כפי דיירים חדשים.
16-04-2014 01:28:00
דני קריו
מי אמר שיאשרו בכלל הצמדת שלוש חניות
לדירה אחת?
