בקיר החיצוני של הבית המשותף, סדק גדול שמביא לחדירת מי גשמים ורטיבות בקיר הפנימי בדירה.
אני מניח שאת הסדק החיצוני על ועד הבית לתקן בכספי הדיירים.
מה לגבי התיקון בקיר הפנימי בתוך הדירה? האם גם זה חל על כל הדיירים?
תודה
אני מניח שאת הסדק החיצוני על ועד הבית לתקן בכספי הדיירים.
מה לגבי התיקון בקיר הפנימי בתוך הדירה? האם גם זה חל על כל הדיירים?
תודה
29-06-2013 15:58:00
דורון טרייביש
תחיל בשאלה חשבוה ביותר
מתי ניבנה הבית?
ומי היה הקבלן
ומי היה הקבלן
29-06-2013 16:15:00
אורי יניב
שיפוץ קיר
הבניין נבנה לפני 50 שנה לפחות. קבלן – לא ידוע.
29-06-2013 17:58:00
דורון טרייביש
עלות השיפוץ החיצוני והפנימי באחריות ועד הבית
