אנו מעוניינים לשפץ בניין בן 8 קומות. לאחר שקבלנו הצעת מחיר מקבלן על כמה סוגים של עבודות למשל: פעם הוספנו משהו ופעם הורדנו משהו בגלל המחיר. בכל אופן קבלנו כמה הצעות מחיר והתחלנו לאסוף כסף. כל דייר צריך להעביר לוועד הבית סוכם של 3.500 שזה חצי ממה שרצינו לשפץ כי אין להם כסף. הם רוצים בניין יפה אבל בלי לשלם פתגם ידוע…
מכיוון שאנו צריכים סכום התחלתיאספנו 4 חודשים ופנינו השבוע לקבלן והוא העלה את ההצעה האחרונה בסכום של כמעט 40.000 אלף ולא הכל כלומר הצעה אחרת לגמרי. בדקתי כמה עלה מדד הבנייה וראיתי שהוא עלה 4.5 אחוזים מתחילת השנה . יש להוסיף עוד אחוז אחד של המע"מ וזה שליש ממה שהוא מבקש. עכשיו איך אני פונה לאותו קבלן כי אנו צריכים גם לחתום חוזה. אם תוכלו לעזור לי ואם עליית מדד הבנייה אכן נכון כי אני רוצה לפנות אליו מוכנה ושלא יחשוב שיושבת מולו אחת שלא מבינה כלום. תודה לכם
מכיוון שאנו צריכים סכום התחלתיאספנו 4 חודשים ופנינו השבוע לקבלן והוא העלה את ההצעה האחרונה בסכום של כמעט 40.000 אלף ולא הכל כלומר הצעה אחרת לגמרי. בדקתי כמה עלה מדד הבנייה וראיתי שהוא עלה 4.5 אחוזים מתחילת השנה . יש להוסיף עוד אחוז אחד של המע"מ וזה שליש ממה שהוא מבקש. עכשיו איך אני פונה לאותו קבלן כי אנו צריכים גם לחתום חוזה. אם תוכלו לעזור לי ואם עליית מדד הבנייה אכן נכון כי אני רוצה לפנות אליו מוכנה ושלא יחשוב שיושבת מולו אחת שלא מבינה כלום. תודה לכם
נ.ב. ברצוני לציין שמשך כמעט שנה פניתי לקבלנים . חלק הגיעו חלק בכלל לא וחלק היו ולא חזרו עם הצעה כך שזו בעייה למצוא קבלן. רוב הקבלנים מעוניינים בחיפוי מלא שיכול להגיע למליון שקל שזה בלתי אפשרי
13-08-2012 01:48:00
דורון טרייביש
תמני לכם מפקח שינהל את המשא ומתן ויפקח על העבודה
22-08-2012 21:23:00
עמית עוז
אשמח להגיש לך הצעת מחיר נוספת
שמי עמית עוז ואני קבלן שיפוצים ושיקום מבנים.
אין לי בעיה לנסות ולהגיש לך הצעת מחיר ללא קשר לעליית המחירים.
אין לי בעיה לנסות ולהגיש לך הצעת מחיר ללא קשר לעליית המחירים.
