שלום רב,רכשנו דירה בבנין חדש ,ובאחד הנספחים נרשם שחדר דיירים ישמש כחדר כושר,וחדר אחר ישימש כחדר לארועים שונים של הדירים,ועכשיו הועד רוצה לשנות את יעוד חדר הכושר לחדר משחקים עבור ילדי הבינין,שאלתי,האם חוקי לשנות יעוד של החדר כאשר בניספח הרכישה נרשם חדר כושר,ושאלה שניה באיזה רוב ניתן לשנות יעוד של החדר הנ"ל,אשו כמדומני הוא רכוש משותף של כל הדיירים תודה.
23-11-2013 01:18:00
זמי זילברמן
לדעתי- מאה אחוזים
