שלום,
אני משמש כועד חדש בבניין משותף בן 3 קומות ובו מתגוררים 6 דיירים.
ישנו שכן אשר השבוע התקין מעקה קטן לקשירת אופניים ( כבר קשר 2 זוגות אופניים השייכים לו ), בקומת הכניסה לבניין ( קומת מחסנים, שם ישנה כניסה מהחניית רכבים והיא לא הכניסה הראשית לבניין ).
הוא עשה זאת ללא התייעצות עם אף אחד, פשוט קדח חיבר וקשר.
האופניים לא מפריעות למעבר.
האם היה צריך לבקש רשות מהדיירים?
האם כולם יכולים לקשור את האופניים שלהם שם?
אני משמש כועד חדש בבניין משותף בן 3 קומות ובו מתגוררים 6 דיירים.
ישנו שכן אשר השבוע התקין מעקה קטן לקשירת אופניים ( כבר קשר 2 זוגות אופניים השייכים לו ), בקומת הכניסה לבניין ( קומת מחסנים, שם ישנה כניסה מהחניית רכבים והיא לא הכניסה הראשית לבניין ).
הוא עשה זאת ללא התייעצות עם אף אחד, פשוט קדח חיבר וקשר.
האופניים לא מפריעות למעבר.
האם היה צריך לבקש רשות מהדיירים?
האם כולם יכולים לקשור את האופניים שלהם שם?
תודה
09-09-2013 15:09:00
עפר שחל
ת
הכלל הוא שברכוש משותף מותר לעשות שימוש רגיל וסביר. שימוש רגיל וסביר הוא תמיד לפי הנסיבות, תנאי הזמן והמקום וכן שאין בו הפרעה לאחרים. כאן לכאורה האחרים יכולים לעשות שימוש דומה ויתכן שאין הפרעה.
09-09-2013 16:39:00
אלכס ווינר
ואם הדייר שהתקין לא מסכים?
אם הוא מסכים לשימוש המעקה לכלל דיירי הבניין?
ניתן להוריד את המעקה?
אם מורידים, חייב את הסכמת דיירי הבניין?
ניתן להוריד את המעקה?
אם מורידים, חייב את הסכמת דיירי הבניין?
תודה
09-09-2013 21:00:00
אלכס ווינר
יכול להתקין רק לעצמו ?
10-09-2013 00:50:00
אלכס ווינר
המשך
כפי שאמרתי ולאחר בירור, הדייר התקין את המעקה רק לעצמו….
מה ניתן לעשות?
מה ניתן לעשות?
תודה
10-09-2013 09:54:00
עפר שחל
ת
תלוי בנסיבות. אני מציע לדון באסיפה בענין זה וכן להציע פתרון לאופניים שיאפשר לכולם נוחות למשל חדר אופניים או אזור בחצר מקורה וכו´.
