איפה מתפרסם כמה מקסימום אחוז ריבית פיגורים מותר לבנק לחייב אותי ?
האם להלוואות של זכאות זה אותו אחוז ריבית פיגורים כמו להלוואה מהבנק או שזה פחות ?
אם בזכאות זה שונה אז כמה מקסימום אחוז ריבית פיגורים מותר לבנק לחייב בהלוואות זכאות ?
אני בבדיקה של פיגורים והבנק לוחץ.
תודה מראש.
אריאל
האם להלוואות של זכאות זה אותו אחוז ריבית פיגורים כמו להלוואה מהבנק או שזה פחות ?
אם בזכאות זה שונה אז כמה מקסימום אחוז ריבית פיגורים מותר לבנק לחייב בהלוואות זכאות ?
אני בבדיקה של פיגורים והבנק לוחץ.
תודה מראש.
אריאל
01-01-2006 12:35:00
רמי טוטאי
תגובה
ריבית פיגורים בזכאות ובמשלימות אחידה ,כיום עומדת על 12.5% לפרטיים ונכסים מסחריים 13.5% .
תוכל למצוא נתונים גם באתר בנק ישראל .
בהצלחה.
תוכל למצוא נתונים גם באתר בנק ישראל .
בהצלחה.
