שלום רמי, אני מעוניין לקחת משכנתא של 410000 ש"ח ויש 2 הצעות שהייתי רוצה להתייעץ איתך ועם חברי הפורום על אפשרויות המחזור שעומדות בפני:
1.) ריבית קבועה 4.5% ל-20 שנה על סכום כל הקרן, עם תחנות כל 5 שנים (בתחנות הריבית לא משתנה).
2.)60% מהקרן ריבית קבועה 4.3% ל-15 שנים ו-40% מהקרן ריבית משתנה P-0.7 ל-25 שנה.
3) כמו סעיף 2 רק שהריבית המשתנה צמודה לריבית העוגן (4.09 כיום) + 0% ומשתנה כל 5 שנים.
שאלותיי:
1.)איזו הצעה טובה ביותר לדעתך?
2.) מה זה ריבית עוגן לפי מה היא נקבעת?
01-09-2005 00:15:00
רמי טוטאי
תגובה
1.הצעה ראשונה .
2.ריבית עוגן (הקש לעיל בצד השמאלי בחיפוש ,הקלד ריבית עוגן ותקבל מידע רב ).
2.ריבית עוגן (הקש לעיל בצד השמאלי בחיפוש ,הקלד ריבית עוגן ותקבל מידע רב ).
