בימים אלה עובר המתחם שלנו תהליך של רישום בטאבו.
שאלתי היא: האם לפני שהקבלן ו/או באי כוחו רושמים את התקנון למתחם יש אפשרות לבעלי הנכסים במתחם לעיין בהם?
אם התשובה לשאלה הראשונה היא חיובית , מה הדרך הנכונה לפנות לקבלן ן/או לבאי כוחו בכדי לקבל את טיוטת התקנון שאמור להירשם למתחם.
תודה רבה.
10-02-2012 13:00:00
עפר שחל
ת
בוודאי ואף חובה.
לא יעלה על הדעת שירשמו לכם תקנון שלא ראיתם. נא לדרוש בכתב לקבל לעיון והערות ולעצור את הרישום עד קבלת אישורכם.
לעיתים נוסח התקנון שירשם מצורף כבר כנספח למסמכי הרכישה.
לא יעלה על הדעת שירשמו לכם תקנון שלא ראיתם. נא לדרוש בכתב לקבל לעיון והערות ולעצור את הרישום עד קבלת אישורכם.
לעיתים נוסח התקנון שירשם מצורף כבר כנספח למסמכי הרכישה.
