אשמח לתשובת עו"ד שחל ואחרים
וזאת למרות שהמונה גלוי לעין כל וכל אחד יכול לעקוב אחר הצריכה של כל דייר בעיר……
לכל הפחות תוכלו לקבל את הקריאה שלכם ושל המונה המשותף. זה לא ייתן תמונה מלאה אך כן ייתן איזו אינדיקציה לדיוק ולרישום.
עדיין אין לי הוכחות אך ברור לי לגמרי שהמונים החדשים מזייפים מסיבה כל שהיא ולא רושמים נכון.
בדוחות של התאגיד שבדקתי, ראיתי גם מקרים בהם סך הצריכה של כל הדיירים יצא יותר(!) מאשר רשם המונה המשותף [וכמובן יומיים אח"כ גם להיפך].
באחד הימים נרשמה צריכה משותפת של 19 קוב!
אין מצב!! אבל זה מה שרשם המונה.
משהו שם לא עובד כמו שצריך והעובדה היא שהמון תלונות עולות [חלקן גם כאן בפורום]. יום יבוא ונגלה את הסיבה לעיוות הזה.
צריכה ציבורי של כ 350 מ"ק בחודשים ( בקיץ) עם גינה קטנה המפוקחת השקאה על ידי.
לאור כל התלונות הרבות על תאגידי המים משהו מדאיג קורה שם.
צריכה ציבורי של כ 350 מ"ק בחודשים ( בקיץ) עם גינה קטנה המפוקחת השקאה על ידי.
לאור כל התלונות הרבות על תאגידי המים משהו מדאיג קורה שם.
אין ספק שמשהו מדאיג קורה שם כפי שציינתי בהודעתי. אני בטוח בזה במיליון אחוז אך טרם הצלחתי למצוא קצה חוט איך להוכיח את זה.
ברור לי גם שזה נובע מהמונים החדשים והמשוכללים שכן פערי הקריאה הגיעו לאחר התקנתם.
לגבי מסירת המידע הם צודקים. אסור להם כתאגיד למסור לך מידע על אנשים אחרים. לכן נסה לעבוד בתוך הבניין להשיג את החתימות אצלנו זה הצליח.
עוד שני טיפים:
1. באחד הבניינים הגבוהים אצלנו ברשות נרשמה חריגה גדולה. הביאו מהנדס והוא הסביר שצריך להרחיק חלק מסויים מראש המערכת, מהמונה. נדמה לי שזה היה מפחית הלחץ. עליו להיות רחוק יותר מנניח 60 ס"מ מהמונה שאם לא כן הוא משפיע על הקריאה שלו!!
ואכן לאחר ההרחקה שלהם הקריאה הייתה תקינה.
2. צריך למצוא מי ברשות העירונית עומד איתם בקשר. אצלנו יש אחד בעירייה שהוא האחראי לקשר איתם ולו יש את היכולת לקרוא במחשבו את כל המונים בעיר. אין לו שום בעיה להוציא לך את הפלט של קריאות הבניין. צריך בשביל זה קשרים.
הכל אגב נמצא באינטרנט עם כניסה כמו לכל אתר מאובטח – שם וסיסמא.