היי רמי. זו ההודעה השנניה שאני שולח לך, מקווה שהפעם תענה עליה, עם התוספת של הצו 8:
מחר אני אמור לחתום על טפסים למשכנתא. בגלל שקיבלתי צו 8 ומשבוע ש/עבר אני מוצב בצפון, יעול להיות שאאחר לקחת את נצ´ק בתוך ה-12 ימים שנותנים הבנקים את הצעותיהם. האם הבנקים באמת משתמשים בסעיף זה ומעלים את הריביות כאשר מאחרים? האם תהיה התיחסות שונה בגלל שזה גיוס למילואים ולא איחור רגיל?
לגבי השאלה הקודמת, המקורית, עליה עדיין לא ענית לי:
אני ואשתי רגע לפני לקיחת המשכנתא. סכום של 423000 ש"ח. מכל ההודעות ההיסטוריות הבנתי שלא ממש כדאי לקחת בריבית משתנה. קיבלתי הצעות על הסכום הנ"ל, כולן בין 4.85 אחוז ריבית קבועה צמודת מדד, ל-4.6 אחוז ריבית. האם אתה ממליץ לגבי מסלול כזה? כולו קבוע (הריבית) לתקופה של 25 שנים? למרות חוסר היכולת בפירעון מוקדם ללא קנסות?
נאם הריביות אטרקטיביות? או שניתן עוד להוזיל אותן?
(דרך אגב, קיבלתי הצעה סופית עליה אני הולך לחתום: 4.85 ריבית קבועה, צמוד למדד, ל-25 שנה, ללא emi, למרות שאני עומד על 73 אחוזי מימון. מה אתה אמור על ההצעה?)
בתודה מראש: חזי
מחר אני אמור לחתום על טפסים למשכנתא. בגלל שקיבלתי צו 8 ומשבוע ש/עבר אני מוצב בצפון, יעול להיות שאאחר לקחת את נצ´ק בתוך ה-12 ימים שנותנים הבנקים את הצעותיהם. האם הבנקים באמת משתמשים בסעיף זה ומעלים את הריביות כאשר מאחרים? האם תהיה התיחסות שונה בגלל שזה גיוס למילואים ולא איחור רגיל?
לגבי השאלה הקודמת, המקורית, עליה עדיין לא ענית לי:
אני ואשתי רגע לפני לקיחת המשכנתא. סכום של 423000 ש"ח. מכל ההודעות ההיסטוריות הבנתי שלא ממש כדאי לקחת בריבית משתנה. קיבלתי הצעות על הסכום הנ"ל, כולן בין 4.85 אחוז ריבית קבועה צמודת מדד, ל-4.6 אחוז ריבית. האם אתה ממליץ לגבי מסלול כזה? כולו קבוע (הריבית) לתקופה של 25 שנים? למרות חוסר היכולת בפירעון מוקדם ללא קנסות?
נאם הריביות אטרקטיביות? או שניתן עוד להוזיל אותן?
(דרך אגב, קיבלתי הצעה סופית עליה אני הולך לחתום: 4.85 ריבית קבועה, צמוד למדד, ל-25 שנה, ללא emi, למרות שאני עומד על 73 אחוזי מימון. מה אתה אמור על ההצעה?)
בתודה מראש: חזי
30-07-2006 20:57:00
רמי טוטאי
תושבה
קודם כל תחזור בשלום ואני מחזק אותך ואת כל החיילים בצפון .
לעניננו ,הבנק נוהג לתת ללווה אופציה למשיכת הכסף תוך 12 יום מעבר לכך אינו מחויב לתת ללווה ריבית זו ויכול הוא לשנותה .
המצב בפועל הוא שמכיוון שיש לבנק אינטרס שתשאר אצלו ובמידה והריבית לא השתנתה בבמהלך תקופה זו אזיי הבנק יאריך לך את התקופה לשבוע ימים מעבר לכך תתצטרכך לקבל אישור מיוחד ולא משנה מה הסיבה .
לגבי השאלה השניה ,מדוע אתה טוען שאין כדאיות בריבית המשתנה ? אני לא זוכר שכך טענתי .
לכל סוג הלוואה יש להתאימה בהתאם לפרופיל הפיננסי של הלווה ואין לייחס מצב או סיטואציה של לווה מסוים אליך .
לעניננו ,הבנק נוהג לתת ללווה אופציה למשיכת הכסף תוך 12 יום מעבר לכך אינו מחויב לתת ללווה ריבית זו ויכול הוא לשנותה .
המצב בפועל הוא שמכיוון שיש לבנק אינטרס שתשאר אצלו ובמידה והריבית לא השתנתה בבמהלך תקופה זו אזיי הבנק יאריך לך את התקופה לשבוע ימים מעבר לכך תתצטרכך לקבל אישור מיוחד ולא משנה מה הסיבה .
לגבי השאלה השניה ,מדוע אתה טוען שאין כדאיות בריבית המשתנה ? אני לא זוכר שכך טענתי .
לכל סוג הלוואה יש להתאימה בהתאם לפרופיל הפיננסי של הלווה ואין לייחס מצב או סיטואציה של לווה מסוים אליך .
בברכה
רמי טוטאי יועץ פיננסי
054/4210455
