שלום,
אחד הדיירים בבניין יורד לחצר בשעות מאוד מוקדמות (לדוגמה 5:30) ומתחיל להרעיש (משקה את הגינה למשל, ועוד).
חלק מהעניין מבחינתו הוא לעשות "דווקא".
מה ניתן לעשות? האם הזמנת משטרה יעילה בכזו סוגיה?
אחד הדיירים בבניין יורד לחצר בשעות מאוד מוקדמות (לדוגמה 5:30) ומתחיל להרעיש (משקה את הגינה למשל, ועוד).
חלק מהעניין מבחינתו הוא לעשות "דווקא".
מה ניתן לעשות? האם הזמנת משטרה יעילה בכזו סוגיה?
11-07-2014 17:09:00
עפר שחל
ת
לפני משטרה והרבה לפני משטרה הייתי פונה אליו או מפנה אליו את הוועד ומעיר ומזהיר ומבקש.
זה יותר יעיל.
זה יותר יעיל.
13-07-2014 22:17:00
שרה כהן
המשך לתשובה מעו"ד שחל
הדייר מסרב… טוען שזכותו להשתמש במי הבניין, וגם שיכול להיות בחצר מתי שבא לו.
האם הוא צודק (חוקית)?
האם חוקי לשים מנעול על הברז, שרק מי שבוועד יהיה להם מנעול?
האם הוא צודק (חוקית)?
האם חוקי לשים מנעול על הברז, שרק מי שבוועד יהיה להם מנעול?
14-07-2014 20:55:00
עפר שחל
ת
אני באופן עיקבי מאוד לא אוהב החלטות של ועד על נעילה ומנעולים שיש רק אצל ועד, לא במקרה של מקלט/מחסן, לא במקרה של גג, ולא במקרה זה. האם זה הכרחי? – אולי יש מקרים קיצוניים שכן אבל גם אז יש לקבל גיבוי מאסיפת הדיירים. החלטת ועד לא מספיקה לכך.
