קורה לנו לעיתים, כאשר אנו חוזרים הבייתה מן העבודה ( והדירה סגורה) שיש ריח של ביוב ( כמו מים של פרחים שעמדו זמן רב) בבית.
לא הצלחתי לאתר את מקור הריח, אם זה מכיוון מיזוג האוויר המרכזי או האמבטיה או שירותים .
פניתי לעירייה שתבדוק אם הבעיה מהצד לשהם, והם אמרו לי שהכל תקין.
מה עלי לעשות ???? ( הדירה בת 4 שנים )
לא הצלחתי לאתר את מקור הריח, אם זה מכיוון מיזוג האוויר המרכזי או האמבטיה או שירותים .
פניתי לעירייה שתבדוק אם הבעיה מהצד לשהם, והם אמרו לי שהכל תקין.
מה עלי לעשות ???? ( הדירה בת 4 שנים )
14-08-2007 18:26:00
דורון טרייביש
ריח של מים עומדים
סביר מאוד שאגנית המים של המזגן המיני מרכזי מלאה מים ובוצה שנוצה מאבק והמים אי לך יש ריח רע יש לעשות ניקיון יסודי לאגנית ואם זה לא יעזור חזור לכאן ונמשיך לחפש
14-08-2007 18:41:00
תומר בראון
איפה נמצאת האגנית ?
14-08-2007 23:08:00
אבי גנאח
ריחות רעים בדירה
כנס למאמר – בתקווה שיהייה לך לעזר
17-08-2007 12:48:00
גיל נאמן
ריח ביוב
אם אגנית מזגן סתומה, מים יעלו על גדותיה
ויגלשו ממנה, תראה רטיבות מתחת מזגן.
ויגלשו ממנה, תראה רטיבות מתחת מזגן.
בדוק ניקוז מכונת כביסה, בדרך כלל לא מותקן
מחסום רצפה או סיפון על קו דלוחין זה.
בדוק כיורים, כאשר אינם בשימוש זמן מה, מים בסיפון מתחת כיור מתאדים ומצנרת דלוחין עולה ריח.
בדוק קופסאות ביקורת (מכסה פלסטי עגול ברצפת חדרי רחצה / שרותים, בקוטר "4 =
10כ- ס"מ) יתכן ואינו סגור בגומיית אטימה, וממנו עולה ריח.
בדוק קופסת ניקוז של פינת מקלחת (הינה מחסום רצפה) אם עומדים בה מים,
כאשר פינת-מקלחת איננה בשימוש זמן מה, מים במחסום מתאדים ומצנרת דלוחין עולה ריח.
גיל נ.
