שלום,
אני גרה בקומה השניה והעליונה בבית משותף(8 דיירים). בקומת קרקע יש חנות שבשנתיים האחרונות התרחבה לסופר מאוד גדול ומאז יש לי בגג ריח חזק מצינורות האיורור של הביוב שחודר לבית. צינורות האיורור יוצאים אצלי בגג.
עד הזמן האחרון הם לא הסכימו שהבעיה אצלם. בחודש האחרון היו להם בעיות והם פתחו פתח בביוב שלהם והתקינו צינור איורור בגובה של קומת הקרקע וכרגע הריח פשוט עולה למעלה ונכנס לסלון. בגג כבר אין ריחות מצינור האיורור.
אני גרה בקומה השניה והעליונה בבית משותף(8 דיירים). בקומת קרקע יש חנות שבשנתיים האחרונות התרחבה לסופר מאוד גדול ומאז יש לי בגג ריח חזק מצינורות האיורור של הביוב שחודר לבית. צינורות האיורור יוצאים אצלי בגג.
עד הזמן האחרון הם לא הסכימו שהבעיה אצלם. בחודש האחרון היו להם בעיות והם פתחו פתח בביוב שלהם והתקינו צינור איורור בגובה של קומת הקרקע וכרגע הריח פשוט עולה למעלה ונכנס לסלון. בגג כבר אין ריחות מצינור האיורור.
אשמח לדעת האם קיים התקן/מערכת שניתן להתקין בפתח היציאה של הצינור שיכול לנטרל את הריחות?
כל רעיון נוסף יתקבל בברכה.
תודה,יעל
12-10-2010 09:14:00
דורון טרייביש
אן תקן בעינין הזה אבל
אפשר לפנות למחלקת התברואה במקום מגריך ולהתלונן על כך זה מתפקידם יכול להיות שההתרחבות נעשתה ללא אישור הרשויות המתאימות
27-10-2010 14:17:00
אברהם (אבי) מילר
מטרד ריח מצנרת ביוב
יש מתקן להלבשה אך המחיר הוא יקר ליחידה (יבוא מגרמניה), אם את מעוניינת את יכולה ליצור קשר עימי בטל, 054-4426672 אבי.
