קיבלנו הצעה ריבית קבועה לא צמודה ל-10 שנים, 150000 שח.(אגוד)
האם עמלת היוון/כנס על פרעון מוקדם במסלול זה יקרה יותר מאשר במסלול ריבית קבועה וצמודה?
אם כן – נא לנמק למה, רצוי אם דוגמה קטנה.
תודה
האם עמלת היוון/כנס על פרעון מוקדם במסלול זה יקרה יותר מאשר במסלול ריבית קבועה וצמודה?
אם כן – נא לנמק למה, רצוי אם דוגמה קטנה.
תודה
05-07-2006 13:02:00
רמי טוטאי
תשובה
לא ניתן לדעת כעת .
חישוב עמלת הפירעון נעשה בהתאם לריבית ממוצעת של בנק ישראל וחישוב עמלת הפירעון של ההלוואה הלא צמודה נעשה בהתאם לתשואות האג"ח (שחר) המפורסמות ע"י הבורסה הישראלית .
חישוב עמלת הפירעון נעשה בהתאם לריבית ממוצעת של בנק ישראל וחישוב עמלת הפירעון של ההלוואה הלא צמודה נעשה בהתאם לתשואות האג"ח (שחר) המפורסמות ע"י הבורסה הישראלית .
