שלום, אני לוקחת משכנתא החודש ויש לי התלבטות האם לקחת לפני 25 לחודש ולסגור אותה לפי ריבית עוגן 4.86 נומינלי, או שלחכות עד אחרי 25 לחודש ,אחרי שינוי עוגן? האם יש איפשהו תחזית כלשהי איך עוגן אמור להשתנות? אודה לך על תשובה.
22-08-2006 15:03:00
רמי טוטאי
תשובה
אין לי תשובה בדוקה ,אך ממליץ בעיקרון לא להמתין עקב מגמה ברורה של עלייה בריבית .
בהצלחה.
רמי טוטאי יועץ פיננסי
054/4210455
