הציעו לי 4.6 בריבית קבועה עבור 550,000 שח.
האם זה נחשב לטוב, או שאפשר להשיג יותר?
האם כדאי לקחת גם בריבית משתנה, למרות שאני חשוב לשא כדאי.
האם זה נחשב לטוב, או שאפשר להשיג יותר?
האם כדאי לקחת גם בריבית משתנה, למרות שאני חשוב לשא כדאי.
01-09-2005 00:10:00
רמי טוטאי
תגובה
אם זה ל 20 שנה זה נחשב סביר ,אך ניתן להשיג בפחות .
01-09-2005 00:26:00
יובל ה
זה ל22 שנה אבל גם אפשר עד 25 שנה
01-09-2005 00:37:00
רמי טוטאי
מעולה
01-09-2005 02:08:00
יובל ה
עוד שאלה בבקשה
בנק משכן הציע לנו את ההצעה הבאה:
72,000שח ב3.85% ריבית קבועה ל-18 שנה ( "זכאות פועלים") עם אפשרות לפידיון המשכנתא בכל נקודת זמו ללא קנס.
503,000שח ב4.75% ריבית קבועה ל-22 שנה.
72,000שח ב3.85% ריבית קבועה ל-18 שנה ( "זכאות פועלים") עם אפשרות לפידיון המשכנתא בכל נקודת זמו ללא קנס.
503,000שח ב4.75% ריבית קבועה ל-22 שנה.
איזו הצעה נראית לך יותר, זאת של משכן או הקודמת של דיסקונט ( כל הסכום ב4.6% ל22 שנה עד 25 שנה ).
01-09-2005 13:27:00
ישראל רוימי
באיזה בנק קיבלתה ומתי?
01-09-2005 13:32:00
יובל ה
בנק דיסקונט
בכפוף לפתיחת חשבון בנק שם, ותשלום ראשון של המשכנתא יעשה דרך חשבון הבנק הזה.
01-09-2005 18:48:00
רמי טוטאי
תגובה
קח בדיסקונט.
