שלום רב
לפני כשנתיים לקחתי משכנתא ו75000 אלף שקל מתוכה היו בריבית ליבור צמוד לדולר היום זה ריבית גבוהה מאוד רציתי לשאול אם יש אפשרות לדעת מה משפיע כ"כ על העליה הזו וכן אם יש צופי שזה ירד או שכדאי למחזר
לפני כשנתיים לקחתי משכנתא ו75000 אלף שקל מתוכה היו בריבית ליבור צמוד לדולר היום זה ריבית גבוהה מאוד רציתי לשאול אם יש אפשרות לדעת מה משפיע כ"כ על העליה הזו וכן אם יש צופי שזה ירד או שכדאי למחזר
נ.ב. שער הדולר היה 4.5
בתודה רבה מראש
18-03-2006 23:40:00
רמי טוטאי
תגובה
השאלה אינה מנוסחת היטב .
אך כפי שאני מבין ברצונך לדעת כיצד נעשה חישוב בהלוואה דולרית ,האם כך ?
אך כפי שאני מבין ברצונך לדעת כיצד נעשה חישוב בהלוואה דולרית ,האם כך ?
20-03-2006 12:52:00
משה ביטון טירן
הסבר השאלה
שלום רמי
שאלתי לגבי ריבית הליבור .שלקחתי בזמנו ליבור +2% והיום כידוע זה עלה ל2%+5% ס"ה 7% .שאלתי היא האם כדאי למחזר את המשכנתא הדולרית לשיקלית ,או שיש סיכוי שריבית הליבור תרד בהמשך (אם כדאי למחזר מהם העלויות שגובים הבנקים בגין המיחזור)
תודה רבה מראש
שאלתי לגבי ריבית הליבור .שלקחתי בזמנו ליבור +2% והיום כידוע זה עלה ל2%+5% ס"ה 7% .שאלתי היא האם כדאי למחזר את המשכנתא הדולרית לשיקלית ,או שיש סיכוי שריבית הליבור תרד בהמשך (אם כדאי למחזר מהם העלויות שגובים הבנקים בגין המיחזור)
תודה רבה מראש
21-03-2006 01:01:00
רמי טוטאי
תגובה
לדעתי ,אם הכנסותיך אינם דולריות ואין בכוונתך להחזיר הלוואה זו ,טוב תעשה אם תמחזר הלוואה זו .
כל הפרצדורה נעישת דרך הבנקים או חברות למיחזור .
כל הפרצדורה נעישת דרך הבנקים או חברות למיחזור .
