שלום,
השכן המפחיד שלי וועד הבית החליטו שאין לקשור אופניים בשום מקום בבניין, גם לא במקום שבו הן לגמרי לא מפריעות, דבר שמאלץ אותי לקשור אותן לעץ על הרחוב הראשי.
מה יחס החוק לעניין? האם אני לפחות יכול לארגן הצבעה ודעת הרוב תופסת פה?
תודה.
22-08-2008 21:57:00
עפר שחל
אופניים
אמנם הכל תלוי בנסיבות וכו אבל כאן זה נראה כהגזמה – אם זה באמת באמת לא מפריע (וזו נקודה קריטית) ואין מקום מיוחד לאופניים אז זה נראה כמו שימוש רגיל וסביר ברכוש משותף.
תסרב במכתב – תגיד שאיזה עו"ד מהאינטרנט כתב לך שזה שימוש רגיל וסביר ברכוש משותף ואם הם רוצים שיגשו למפקח על המקרקעין. האופניים חוזרות למקום. ´
תסרב במכתב – תגיד שאיזה עו"ד מהאינטרנט כתב לך שזה שימוש רגיל וסביר ברכוש משותף ואם הם רוצים שיגשו למפקח על המקרקעין. האופניים חוזרות למקום. ´
23-08-2008 04:55:00
שמוליק פלד
תודה!
23-08-2008 15:40:00
yossi lev
אהבתי לקרא את המושג "איזה עו"ד מהאינטרנט"
תשמע עופר – אנו עוקבים בהנאה אחרי תשובותיך כאן ובמקומות אחרים. אתה מפגין ידע רב ואפשר להעזר ולמצא כיוון מתשובותיך. העזרה שאתה נותן בפורום זה – רבה היא ועל כך שא ברכה.
מי יתן וירבו עוד כמוך .
מי יתן וירבו עוד כמוך .
24-08-2008 17:30:00
עפר שחל
רב תודות
29-08-2008 13:35:00
מיכאל שגיא
לעו"ד עופר שחל- צרור מחמאות !
אכן אנו שואבים בהנאה את התייחסויותיך לפניות הרבות
והמגוונות .
יישר כח ושוב תודה, תודה, תודה!
והמגוונות .
יישר כח ושוב תודה, תודה, תודה!
