שלום,ישנו דייר אצלנו בבניין שקורע הודעות של ועד הבית אשר נתלות לידיעת כל הדיירים. האם ישנו חוק שיכול לאסור עליו לפגוע בהודעות?
24-09-2013 22:05:00
משה כהן
יש חוק מיוחד לעניין הזה
חוק טיפול בחולי נפש, תשנ"א-1991
24-09-2013 22:23:00
חנית קידר
|a@|
ברצינות – אולי פגיעה ברכוש ציבורי או משהו בסגנון?…
25-09-2013 12:39:00
עפר שחל
לוח מודעות
בהחלט התשובה שקיבלת היא גם תשובה, ורק אוסיף:
המלצתי היא להציב בכל בית שני לוחות מודעות, אחד סגור (דלת שקופה עם מנעול) שמיועד רק לועד הבית ולא ניתן לקרוע ממנו הודעות, כך מגינים על ההודעות והשני לוח רגיל לידו בו כל דייר יכול לעשות שימוש.
המלצתי היא להציב בכל בית שני לוחות מודעות, אחד סגור (דלת שקופה עם מנעול) שמיועד רק לועד הבית ולא ניתן לקרוע ממנו הודעות, כך מגינים על ההודעות והשני לוח רגיל לידו בו כל דייר יכול לעשות שימוש.
קריעת הודעות – האם יודעים בוודאות מי עושה זאת? אם כן שולחים אזהרה בכתב שאם הדבר ישנה תהיה פניה למשטרה. ולאחר מכן פונים שכן יש בכך גרימת נזק.
25-09-2013 19:57:00
חנית קידר
תודה רבה |K@|
