עקב 2 קפיצות גדולות במהלך השנה בחשבון המים של הצריכה הציבורית (כנראה עקב נזילה בבניין) יצרתי קשר עם עיריית ת"א, ונאמר לי שעליי לפנות דרך ועד הבית/חברת הניהול של הבניין, מאחר ואני לא בעלת הדירה.חברת הניהול טוענת שעליי לצרף עוד שני דיירים לתלונתי,ורק אז היא תטופל, ושעניין התשלום לועד הבית לא קשור בכלל לנושא. האם זוהי לא אחריותה של חברת הניהול לטפל בתלונתי?האם תשלום מיסי לחברת הניהול הם גם עבור הטיפול בתלונות הדיירים?
12-01-2006 17:28:00
עפר שחל
להתעקש – רק זו הדרך
לדעתי זו אחריות חב´ הניהול שכן היא באה בנעלי הועד. טרם שמעתי שצריך לצרף עוד דיירים לפנייה כדי לקבל התייחסות. שטויות. אם היתה נזילה העירייה צריכה לתת את הדעת על כך. תעמדי על שלך מול החברה ותתעקשי ותאיימי – בישראל זו הדרך היחידה לקבל משהו. אני מקווה שאני לא מחדש לך…