שלום אני בת 24 עולה חדשה מגיל 16 לא קיבלתי בארץ סל קליטה כי הייתי תחת גיל 18. אבי גר בארץ אך לא מכיר בי כי הוא חרדי ואני חילונית, אמי גרה בחו"ל. כל הזמן הזה אני משכירה דירות באין ברירה. כואב לי הלב להוציא את הכסף של שלושת רבעי משכורת שלי על שכר הדירה. אני מאוד רוצה לקנות דירה משלי כדי לא להסתובב כל פעם ממקום למקום. מה דעתכם האם בגילי מותר לי לקחת משכנתה ? האם אולי מגיע לי סיוע כלשהו מהמדינה בשל מצבי ? האם כדאי לי לקחת משכנתא ? ואם כן איך עושים את כל המהלך הזה ?
08-04-2006 14:53:00
רמי טוטאי
תגובה
הבנקים מאפשרים מתן הלוואה מגיל 18 ,תתכן דרישה של לווה נוסף הכל בהתאם להכנסות הלווה .
לדעתי ,אין בעיה בגלל הגיל שלך לקבל משכנתא ,אך תצטרכי לקבל ייעוץ מקצועי לפני שאת מתחילה צעד זה ובמיוחד שכרגע את לבד ומסתמכת על הכנסותיך בלבד .
לדעתי ,אין בעיה בגלל הגיל שלך לקבל משכנתא ,אך תצטרכי לקבל ייעוץ מקצועי לפני שאת מתחילה צעד זה ובמיוחד שכרגע את לבד ומסתמכת על הכנסותיך בלבד .
08-04-2006 16:22:00
אילנה קוגן
שאלה
למי צריך לפנות כדי לקבל יעוץ ? כמה זה יכול להעלות ?
08-04-2006 18:17:00
רמי טוטאי
תגובה
שלחתי לך מסר .
