רציתי להתייעץ עם עורך דין עפר שחל. לאחרונה החליפה חברת הגיחון מדי מים בבניין המשותף, וכמה דיירים קיבלו הודעות על כך שצנרת מים ליד המונה חלודה ואין אפשרות להחליף את המונה. עפ"י חוק העזר העירוני, מצויין במכתבים, האחריות על תקינות רשת המים הפרטית חלה על הצרכן עם כל המשתמע מכך. צרכנים מתבקשים לתקן את הצנרת, הם פונים לועד וטוענים שקטע הזקוק להחלפה הוא משותף, ולא פרטי. האם יש קריטריונים ברורים מה שייך לטיפול הועד ומה דייר מתקן באופן פרטי?
בתודה, מרק, נציג ועד הבית
19-03-2008 15:59:00
נחמיה פלוטקין
תשובה
עד למונה המים הראשי של הבניין באחריות העיריה.
(ראה כאן: )
(ראה כאן: )
מהמונה הראשי ועד למונים של הדירות באחריות הועד.
מהמונה של הדירה ואילך באחריות הדייר.
19-03-2008 21:44:00
פולספגן פולספגן
איך עשית את הקישור?
קרי, מאיפה ידעת את ה-id של ההודעה?
19-03-2008 22:05:00
נחמיה פלוטקין
טוב שהוספת פירוש רש"י לשאלתך
כי השאלה בכותרת שונה לגמרי מהשאלה בתוכן.
התשובה:
כשיש במסך שירשור של הודעות, אתה יכול ללחוץ על החץ ליד ההודעה ואז תיפתח ההודעה ב"דף שלה".
במקרה הזה הוצאתי את הידיעה מהארכיון (דהיינו ע"י חיפוש) ושם זה ממילא מופיע כך. אינך יכול לפתוח הודעה אלא בכניסה ל"דף שלה" (בשונה מהעמודים הפעילים שבהם לחיצה על הכותרת פותחת מיד את ההודעה בלי מעבר לדף חדש.)
מקווה שעניתי על מה שרצית. אם לא, שאל שוב.
19-03-2008 22:08:00
נחמיה פלוטקין
אחרי שכתבתי, ראיתי שקריו כבר ענה לך על זה
כאן:
=
קרא היטב מה שהוא כותב על החץ מימין להודעה והעתקת הכתובת של ההודעה.
20-03-2008 00:04:00
פולספגן פולספגן
עכשיו הבנתי – |L@|
חבל שחייבים לעשות זאת בגוף ההודעה ולא חלון של "הוסף קישור".