בביתנו מערכת מים חמים מרכזית, תנור חימום בסולר, צנרת חלוקה בקוטר 50 ממ וצנרת החזרה וסחרור בקוטר 25 ממ.
בצנרת ההחזרה היו לנו שלוש פריצות מים בשלוש השנים האחרונות ואנחנו מעוניינים להחליפה, סה"כ כ- 40 מטר צנור.
טכנאי האחזקה של מערכת החימום המליץ על צנור פקס דרג 24, ספקי צנרת טוענים כי צנור פקס דרג 20 הוא המקובל וכי דרג 24 אינו מיוצר כסטנדרט, רק לפי הזמנה מיוחדת, ומחירו גבוה פי 3.
האם דרג 20 מספיק?, טמפ.המים 60-70 מעלות, לחץ 6-8 אטמ.
בברכה
מ.מ. מעין
ועד הבית משמר הירדן 41, תל אביב
בצנרת ההחזרה היו לנו שלוש פריצות מים בשלוש השנים האחרונות ואנחנו מעוניינים להחליפה, סה"כ כ- 40 מטר צנור.
טכנאי האחזקה של מערכת החימום המליץ על צנור פקס דרג 24, ספקי צנרת טוענים כי צנור פקס דרג 20 הוא המקובל וכי דרג 24 אינו מיוצר כסטנדרט, רק לפי הזמנה מיוחדת, ומחירו גבוה פי 3.
האם דרג 20 מספיק?, טמפ.המים 60-70 מעלות, לחץ 6-8 אטמ.
בברכה
מ.מ. מעין
ועד הבית משמר הירדן 41, תל אביב
25-11-2008 14:35:00
דורון טרייביש
במקום ללכת על פקס תבדקו את נושא צנרת SP
