שכן בבניין שיפץ והרחיב את דירתו, (קיבל אישורים מהעירייה)
הוא הזיז בצורה פיראטית את בלוני הגז שלי (ושל השכן בקומה מעלי) והתקין את הצינורות בצורה מאוד רשלנית ,(צינורות הגז חייבים להיות צמודים לקיר, אך השכן החליט שאפשר להשאיר את הצינורות תלויים באוויר.
השאלה הבעייתית :
השכן מורח אותי כבר 3 שבועות לגבי סידור הצינורות, הוא טוען שיש לו אישורים לבנייה, אך הבעייה היא הצינורות התלויים.
העייריה אומרת לי לפנות לחברת הגז,
בזכור לכן בשבוע שעבר עקב נקב בצינור גז נגרם אסון בחיפה,
אני עלול להיות הקורבן הבא, למי אני פונה ואיך מלמדים את השכן לקח
הוא הזיז בצורה פיראטית את בלוני הגז שלי (ושל השכן בקומה מעלי) והתקין את הצינורות בצורה מאוד רשלנית ,(צינורות הגז חייבים להיות צמודים לקיר, אך השכן החליט שאפשר להשאיר את הצינורות תלויים באוויר.
השאלה הבעייתית :
השכן מורח אותי כבר 3 שבועות לגבי סידור הצינורות, הוא טוען שיש לו אישורים לבנייה, אך הבעייה היא הצינורות התלויים.
העייריה אומרת לי לפנות לחברת הגז,
בזכור לכן בשבוע שעבר עקב נקב בצינור גז נגרם אסון בחיפה,
אני עלול להיות הקורבן הבא, למי אני פונה ואיך מלמדים את השכן לקח
04-04-2006 23:36:00
גיורא_מ מגל
צנרת גז
פנה למכבי האש המקומי ומהר. הם כבר יטפלו בעבריין.
במקביל פנה לחברת הגז ותודיע להם שפנית למכבי האש.
מהר.
במקביל פנה לחברת הגז ותודיע להם שפנית למכבי האש.
מהר.
05-04-2006 02:31:00
שגיא בראל
האם אני אצטרך לשלם למכבי האש ?
מכיוון שאני הזמין אותם
05-04-2006 04:12:00
דינה אייזן
כן.
