דיירים שונים פונים חדשות לבקרים אל ועד הבית בבקשות שונות לקבלת אינפורמציה (פרוטוקולים ישנים, דוחות תקופתיים, חוזים שונים ועוד). המצב מעסיק את הועד מעבר ליכולתו. האם הועד חייב להיענות לכל בקשה או יש דרך חוקית למשטר את המצב.
16-06-2013 02:26:00
זמי זילברמן
לדעתי-אם אין סיבה אין מה להיענות לדרישות
אם זה סתם בשביל לדעת ואין סיבה מוצדקת דחופה שיחכו לדו"ח חצי שנתי.
האם הפרוטוקולים לא מפורסמים על לוח המודעות? כנ"ל דו"חות.
אני כוועד מפרסם הכל, חוזים, הודעות, פרוטוקולים. מפרסם, מצלם את ההודעה המודבקת, . ואפילו מצלם ושם לכל אחד בתיבה. כך אין לאיש סיבה לבוא ולהגיד לא קיבלתי ולא ידעתי.
האם הפרוטוקולים לא מפורסמים על לוח המודעות? כנ"ל דו"חות.
אני כוועד מפרסם הכל, חוזים, הודעות, פרוטוקולים. מפרסם, מצלם את ההודעה המודבקת, . ואפילו מצלם ושם לכל אחד בתיבה. כך אין לאיש סיבה לבוא ולהגיד לא קיבלתי ולא ידעתי.