דיירים שונים פונים חדשות לבקרים אל ועד הבית בבקשות שונות לקבלת אינפורמציה (פרוטוקולים ישנים, דוחות תקופתיים, חוזים שונים ועוד). המצב מעסיק את הועד מעבר ליכולתו. האם הועד חייב להיענות לכל בקשה או יש דרך חוקית למשטר את המצב.
12-06-2013 10:40:00
נחמיה פלוטקין
צריך סבירות
ואם זה מגיע למצב מוגזם
אז יש לקיים אסיפת דיירים בנושא ולהבהיר לכולם שא"א להמשיך כך ולהגיע לאיזה הסדר מתקבל על הדעת של פניות.
אין פתרון בית הספר. צריך לחשוב יצירתי.
אז יש לקיים אסיפת דיירים בנושא ולהבהיר לכולם שא"א להמשיך כך ולהגיע לאיזה הסדר מתקבל על הדעת של פניות.
אין פתרון בית הספר. צריך לחשוב יצירתי.
12-06-2013 13:23:00
יוד דלת
יש פסק דין של המפקח סילברמן שטיפל בעניין של דייר
שהירבה לדרוש לראות את הניירת של הוועד.
המפקח הגביל את אותו דייר וקבע שהוא רשאי לדרוש לראות את הניירת אחת לחצי שנה.
המפקח הגביל את אותו דייר וקבע שהוא רשאי לדרוש לראות את הניירת אחת לחצי שנה.