שלום,
שטח פרטי בבניין מוצמד לגג. בנסח טאבו רשומים דיירים כבעלי שטח זה בקטע "בעלויות".
אך יש תוספת ב"הערות" בו מופיע שם הקבלן, הוצל"פ נצרת, מס. תיק הוצאה לפועל, מס.הליך ותאריך משנת 2008.
לדברי הדיירים הנ"ל, הגג מוצמד לקבלן ולא להם. האם כך?
בתודה מראש לתשובתך
שטח פרטי בבניין מוצמד לגג. בנסח טאבו רשומים דיירים כבעלי שטח זה בקטע "בעלויות".
אך יש תוספת ב"הערות" בו מופיע שם הקבלן, הוצל"פ נצרת, מס. תיק הוצאה לפועל, מס.הליך ותאריך משנת 2008.
לדברי הדיירים הנ"ל, הגג מוצמד לקבלן ולא להם. האם כך?
בתודה מראש לתשובתך
29-12-2013 12:37:00
נחמיה פלוטקין
הואילי בטובך
1. להעלות סריקה/קובץ של הנסח כדי שנראה בדיוק(!) מה רשום.
[אפשר לטשטש פרטים מזהים כמו כתובת, ת.ז. ושמות].
[אפשר לטשטש פרטים מזהים כמו כתובת, ת.ז. ושמות].
2. המשפט בתחילת דברייך; "שטח פרטי בבניין מוצמד לגג." הינו חסר פשר לחלוטין.
