בנו לנו מעבר לכביש פינת גזם. זה עשוי בצורת האות ח בגובה של כ80 ס"מ מקורות עץ. שאלתנו: א. האם יש מרחק מינימלי שיש להרחיק מבית את פינת הגזם, הפינה עשוי בצורה שאיננה אסטטית כלל? ב. האם יש תקן כלשהו לעשיית פינת גזם או מספיק שמגדירים זאת כך והעיריה יכולה לעשות מה שרוצה? ג. לצערנו רוב הדברים שנזרקים לשם הם פסולת המכערת את הסביבה
נשמח לקבל הפניה או ייעוץ לגבי הנ"ל
נשמח לקבל הפניה או ייעוץ לגבי הנ"ל
