הנדון: בעיית רטיבות (פטרייה ) .
שמי הוא חגי קורנבלום ואני רווק המתגורר מזה כ- שנתיים בקומה 5 מתוך 6 קומות (קומה לפני פנטהאוס) במערב ראשל"צ.
בדירה בה אנכי מתגורר ישנה בעיית נזילה אשר התחילה בערך כשנה מקניית הדירה ונמשכת עד ליום זה.
הבעייה מתבטאת ברטיבות(פטרייה) הנמצאת בתקרת המטבח ובמרפסת האמבטיה.
קודמי לדירה פנו כל שנה לשכן שגר מעלי בבקשה לתקן את הבעייה והוא פנה לחברת "אשדר" והם הגיעו ופתחו אצלו את המרצפות +בדקו וטענו שתיקנו את הבעייה, אולם כל שנה הבעייה חזרה על עצמה ועדיין חוזרת על עצמה עד ליום זה. לפני כחודשיים התחלפו השכנים המגוררים מעלי ואנכי פניתי אליהם בבקשה לתקן שוב ושוב את הבעייה, והם הראו נכונות לתקן אולם נותנים לי הרגשה של סחבת ואיני רוצה להגיע למריבות ולסכסוכים איתם.
הערה: נמאס לי כבר מן הבעייה ואיני רוצה להרגיש אידיוט להתחנן בפניהם לתיקון(איכותי ואמין).
אני כבר מייואש מן הבעייה והודעתי לשכנים שאני נותן להם זמן של חודשיים לתיקון הבעייה ואפילו גם איימתי עליהם בתביעה, אולם נראה שהם לא מתרגשים.
אבקש את חוות דעתך בנושא כדי לשים סוף לבעייה אחת ולתמיד.
אשמח באם תוכל לייעץ לי מהי הדרך הטובה ביותר כדי למגר את הבעייה ומה עלי לעשות באם אני רוצה להגיש נגדם תביעה בבית המשפט.
בתודה ובברכה: חגי קורנבלום.
Email:
התקנון המצוי קובע:
בעל דירה זכאי לדרוש מבעל דירה אחרת שיבצע תיקון בדירה האחרת, שאי-ביצועו עלול לפגוע בדירתו של דורש התיקון.
לטעמי עליך לשלוח מכתב חד משמעי לשכן ולדרוש ממנו טיפול על סמך הוראת התקנון הנ"ל. היה ולא תאלץ לנקוט בהליכים וחבל.
הערה: חברות רציניות וטובות כגון אשדר אכן נוהגות לתת מענה בצורה רחבה ואף מעבר למה שמתחייב מהן בחוק – מאחר והיא כבר ביצעה תיקון אולי יש מקום לחזור ולבקש בדיקה חוזרת.