אודי שלום
בכד של הפיגויה יוצאים לי פטריות לרגלי הגזע בצבע צהוב
ויוצאים הרבה
מה זה ?
האם זה מסוכן?
ולמה רק בפיגויה?
בכד של הפיגויה יוצאים לי פטריות לרגלי הגזע בצבע צהוב
ויוצאים הרבה
מה זה ?
האם זה מסוכן?
ולמה רק בפיגויה?
17-07-2007 23:46:00
אהוד מיכליס
פטריות
האם יש לך כלב או חתול?
פטריות מופיעות מלחות,או שתן של חיות,במקום מסוים,שיחד עם לחות יוצרים פטריות,כמו כן תבדוק אם הנקוז פעיל.
פטריות מופיעות מלחות,או שתן של חיות,במקום מסוים,שיחד עם לחות יוצרים פטריות,כמו כן תבדוק אם הנקוז פעיל.
